Racet har börjat!

Jag har ett race denna vecka som är utav dess like. Jag kommer tyvärr inte vara lika bra på att svara på kommentarer som jag brukar men jag hoppas att ni läser min blogg ändå!

Denna vecka börjar jag mitt nya jobb... Samtidigt måste jag bli klar med mitt examensarbete. DENNA VECKA HELST!!!
Tufft kommer det bli. Tur att jag bakade kolasnittar och nöttoppar i helgen. De kommer bli trogna kompanjoner tillsammans med den hemmagjorda fläderblomssaften... Ska försöka hålla mig undan för chips och läsk... Har en tendens att ta till det vid hårt plugg.

Jag ser väldigt mycket framemot att börja mitt nya jobb där en del ansvar kommer att finnas med. Håll tummarna för mig denna sommar att det kommer bli bäst!

Lägg gärna till mig på bloglovin för att kunna följa de inlägg jag skriver under veckan (veckorna om jag har otur) eftersom jag som sagt inte kommer vara lika duktig på att svara på kommentarer.

Massa kramar!



Kommentarer
Postat av: Monica

Ush.. har också mycket plugg :/ så jag uppdaterar också väldigt lite om dagarna. Men lycka till!



Svar: Ojdå.. låter verkligen hemskt. Jag skulle få en atack haha. Hoppas det löser sig med pengarna :) Jag går tredje året på gymnasiet..



Kram

2009-05-25 @ 23:50:18
URL: http://mooniica.blogg.se/
Postat av: Sara Solvik

Sv, nej kanske inte är sunt, men jag skulle vilja se ut så nu så man slipper ångest :(



Ja men precis :), man ska ju ta det i den tatken man känner för :)

2009-05-26 @ 05:45:03
URL: http://sarasolvik.blogg.se/
Postat av: Petra

Du kommer klara allt galant, tänk vi ses om en månad då ska vi kramas en massa något positivt att se fram emot. Massa kärlek till dig stumpan PUSS

2009-05-26 @ 09:46:08
Postat av: Emelie

Hoppas det går bra med både jobbet och pluggandet :)



Lite kakor och saft låter perfekt att ha tillhands när man ska plugga en massa :)



Fin blogg du har.

2009-05-26 @ 10:31:30
URL: http://wrongtogether.blogg.se/
Postat av: yasmine the one and only

jag ska bara öka lite under graviditeten annars har jag alltid haft lågt bmi så inte mkt att göra. däremot får jag inte bli sämre.

men men så e de hehe.

allt bra idag då?

kraaam

2009-05-26 @ 11:10:50
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Leia

Tack!

Gubben är en pudel & fårhund. Så valla tycker han om att göra hehe. Om han är bra på att hitta sådant vet jag faktiskt inte. =)

Kramar

2009-05-26 @ 11:27:08
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0