Dimma...

....av tecken...ord.... Min värld består av det just nu. Känns som en tjock dimma runt om mig. Jag sitter och skriver mitt examensarbete som jag aldrig gjorde klart. Äntligen ska jag ta min examen.
Men att skriva ett 10 veckors arbete på bara 3 veckor det kräver sin disciplin. Jag kommer inte vara så social, jag kommer inte höra av mig mycket. Men tro inte att jag glömt er för det. Jag måste bara koncentrera mig. Blir så lätt distraherad!

Nästa sociala sak som jag ska på är den 23 maj. Det är 2 veckor dit. Jag ser framemot det. :) Har fått en ny klänning som jag ska ha då :) Den är super tuff! Fast jag har inga skor att ha till.... Får snåla lite och se om jag kan ha råd och köpa ett par. Har inga skor överhuvudtaget nästan. Jag hatar att shoppa skor. Kan räkna de jag har på mina tio fingrar. En av mina bästa vänner säger att hon har 60 par skor. Det är väl vad jag har ägt om ens det under min livsstid.

Nä nu måste jag fortsätta. Innan internet rövar bort mina tankar... Tur att jag har min älskling som peppar på mig :) Love you! Puss

Tjingeling på er!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Nanna....du vet att jag gääääärna följer med dig och shoppar skor! Jaaaaaa! Kämpa på med arbetet! Kram!

2009-05-13 @ 17:45:36
URL: http://olikt.se
Postat av: Amanda

Hej Nanna! Vad roligt med någon ny som kommenterar min blogg och att man nu har en ny blogg att följa:) Håller tummarna för ditt arbete med examensarbetet! Amanda

2009-05-16 @ 21:35:29
URL: http://amanda.tradgardsblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0