Just an ordinary day... med GLASS!!!

Idag har det varit en relativt tråkig dag...

Inget roligt har hänt alls. Det enda jag bara ABSOLUT måste tipsa om är MAX mjukglass (ni vet hamburgerkedjan...) som bara är så sjukt god! Vi som bor nere i Skånes vänstra hörn vet att i Bjärred finns det den godaste mjukglassen på jorden. Gräddig, lagom kall och mjuk o fluffig. Max glass är exakt likadan. Mums!
Förra sommaren var vi i Danmark i Gilleje och åt glass på vår tur. Vi tog en liiiiten mjukglass, dvs den minsta av de 3 storlekar som fanns... Den var inte alls liten! Jag tog en i en strut o Johan i en bägare... Kan ju säga att vi orkade inte äta upp dem...


Kommentarer
Postat av: Tina

Ser smarrigt ut ;ob Tur att vi inte har sån glass här, för JAG hade säkert moffat i mig den största utan problem....

2009-04-22 @ 17:06:26
URL: http://www.together-finally.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0