I min lilla lilla värld av blommor...

... den sången från Rännstensungar är ju bara för söt. Och jag har nog blivit vårtokig. =D Denna underbara sol, alla underbara blommor och all fågelsång och kvitter kan ju inte annat än att göra en lycklig!!!

Det var mysigt att grilla i lördags. O så gott! Det är underskattat det där med att grilla. Borde göra det oftare... Min gubbe är en riktig grillmästare. Han får till de godaste marinaderna och glazerna och köttet blir alltid perfekt. Han e go han min gubbe :)
Men sedan somnade jag i hans knä när klockan var 21.30 så mycket till sällskap var jag inte.

Igår bestod hela dagen av att tvätta. Det blev många maskiner och just nu så står de i mina blåa Ikeakassar och väntar på att bli vikta och strykta. Jag vänder bort huvudet och tittar på solen istället. Mycket roligare eller vad säger ni? :)

Imorgon fyller jag år! Tjo hoo! =D

Grillmästaren =DGodare än godast


Underbart värre..

Kommentarer
Postat av: Du Vet Inte

Som sagt alla har rätt till sin åsikt och i mina ögon är han cool o brudarna han är med e rätt fula..



Så hans brudar har INGET med att göra att jag tycker han e cool ;)

2009-04-06 @ 12:52:02
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0