Grillning, sol, kall öl o Sahara Hotnights

Min weekend är ju bara helt jävla fabulous!
I torsdags började det... Så sjukt underbart väder! Dessutom fyllde världens bästa Petra år!! =D Jag satt i stadsparken och käkade årets första glass med Sandra. Lutade oss mot ett stort träd och bara njöt av solen! Sedan strosade jag runt på stan och kikade in alla vårnyheter i butikerna, träffade Fia och fikade och tittade i ännu mer butiker.
Sedan igår fortsatte det fina vädret... Jag hjälpte 2 vänner att flytta och fick rejält med motion och träning =). På kvällen igår satt jag och min käre sambo och avnjöt kall öl i solen på balkongen.... MMmmmm... Efterdet gick vi ner på stan och åt och fortsatte till konserten med Sahara Hotnights där vi stod uppskrivna på gästlistan :) Nice nice!

Det är ingen dålig weekend. Idag har vi ätit frukost ute på balkongen och nu ska lägenheten städas ordentligt, det ska gås långpromenader och sedan ska det grillas!!!! Mmmmm.... Imorgon ska det njutas om vädret håller i sig. I löööööw it! :)

Här kommer lite bilder från de härliga dagar som har varit. Siri har njutit massor med i solen, solkatt som hon är :) Jag bara älskar när det är så mycket blommor överallt. Scilla blommorna vill jag ha över en hel gräsmatta när jag får hus.... Som ett stort blått hav.

Alla bilder är klickbara till det större.
Sahara HotnightsScillori parkenGott gotti gott gottMer Scillor...Krokus

Kommentarer
Postat av: yasmine the one and only

lungt jag känner mig relativt bra ska på middag ikväll o så. du då? kram

2009-04-04 @ 12:24:43
URL: http://yasminegill.blogg.se/
Postat av: Tina

Helt underbart :oD Kramizar

2009-04-06 @ 09:25:43
URL: http://www.together-finally.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0