NYSTART!!!

Nu är det evigheters evigheters sedan jag var här inne och skrev. Det är mycket som hänt. Varit sjukskriven 2 månader och sedan börjat ett nytt jobb som tagit mycket av min energi och tid, men fanken vad kul det är! :)

Jag ska försöka vara igång och blogga varje dag nu! Ser framemot det för jag har saknat det som 17 och alla läsare som jag haft! Kommentera gärna så går jag in och läser era bloggar!!

Min underbara vän Petra ska jag fråga om hon vill göra om min design här för det är jag extremt dålig på. Hon är duktig på sådant! :)

Förutom med nystart här så är det mycket annat som sker nytt i mitt liv. Bland annat har jag tagit mig i kragen med träning och viktminskningen igen. Starten är 78 kg så får vi se hur mycket jag hinner gå ner till nyår! Första delmålet är då på 75kg! Det ska ner till 70kg! Jag går INTE på någon diet eller bantningskur utan jag gör det jag tycker är mest hälsosamt och förnuftigt. Det vill säga att jag räknar inga kalorier eller poäng (att man kan ha tid med det!), äter mindre, en portion och 5 gånger om dagen ca var 3e timme utefter vad som är möjligt. Jag försöker låta bli fet mat, godis, chips etc, läsk osv till lördagen. Det finns ju en anledning till att det heter lördagsgodis. Jag tycker inte att man ska skära ner allt det förbjudna helt. Unna sig måste man kunna fast i måttliga mängder eller vad tycker ni? Sedan tränar jag på nordens största gym som är Gerdahallen som ligger här i Lund. Kvällens pass är BoxBas. Det kommer bli tufft och jobbigt men skönt när man är klar! Önska mig lycka till!

Om två veckor är det dags för tjejhelgen! Ska upp till en av mina underbara vänner och ha en HEL tjejhelg. Vi ska spaa, äta gott, dricka gott, shoppa, ut o skaka rumpa, fnittra, mysa, fika i tre hela dagar! Det kan inte bli bättre!!!!!! Längtar som en tok!

Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman! Ja det ska bli kul med en liten till :) Roligt att ha dig tillbaka här på bloggen!! Var jobbar du nu? Sjukskriven? Usch då!! Jag hoppas på att kunna jobba ett tag till, MEN foglossningen har redan börjat höra av sig :( Jaja, vi får se! Hoppas allt e bra! Kram

2008-11-17 @ 10:48:29
URL: http://lillansmamma.bloggspace.se
Postat av: Petra

Sötnos! Skicka bilden så ska jag se vad jag kan pyssla ihop. Just nu är det bara sjukt mycket. PUSSS

2008-11-17 @ 15:03:13
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0