Aaaaj!!!!!!

Fy så in i helvete vad ont det gjorde!!!! Brasilianska vaxningen är nu gjord och det känns ingen smärta. Men innan när hon drog vaxet.... o fy faen! Främre partiet (venusberget) gjorde mest ont eftersom rötterna sitter som djupast där. Vid blygdläpparna kändes det mest bara. Men främre gjordes ju först... o fy sjutton... Om jag gör det igen? Absolut! Len som en barnrumpa nu och bara lite lite kvar längst fram. Snyggt, proffessionellt och snabbt gick det. För er som är skåne bor rekommenderar jag dem starkt. Studio Cera i Malmö. Goodie!

Nu sitter jag på Espresse House och äter frukost med varm choklad. Gud vad gott det är! Givetvis med grädde och marshmellows!! Sedan ska jag iväg och köpa min kamera och sedan börja jobba 10.30... Ha en skön dag allihop!

Kommentarer
Postat av: JENNA

AAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!

2008-11-27 @ 09:57:57
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Sarasnaran

Du är inte klok kvinna.

2008-11-30 @ 22:12:54
URL: http://sarasnaran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0