Ny blogg o nya tankar! :)

Nu har jag bytat blogg och är så mycket mer nöjd med denna än med min andra! Denna är lite roligare, visar statistik, roligare design osv... På tal om design så vill jag tacka min underbara stjärna till vän Petra som har designat min blogg! Mycket bra jobb! :) Vi (hon) kommer noga fila på den liiite till. Jag är inte alls bra på det och hon har ju redan blogg så hon kan ju allt. Sedan har vi så lika smak att det här visste jag att hon skulle göra ett superbra jobb med.

Det är helt underbart att sommaren äntligen här! Syrenerna och liljekonvaljerna doftar något helt magiskt gott...

Tiden går så fort och man hinner ju knappt med... Slogs idag av tanken att det är så mycket jag vill hinna göra. Allt gärna innan 30 (yeah right...). Skaffa barn, gifta mig, utbilda mig till mitt drömjobb (tar 3 år), resa runt jorden några månader.... o så är jag 26. Det är ju rätt logiskt att det inte kommer hinnas med till 30. För att skaffa barn vill jag ha ett stabilt jobb och gärna jobbat längre än ett år! Bröllop tar tid att planera så det vill jag nog gärna ha minst 1,5år till. Fast det gör man ju sidan om jobb osv. Resa jorden runt i ett halvår kan man ju göra som bröllopsresa, men det är dock ett halvårs tid. Detta ska helst göras innan man får barn... Resa alltså. Bröllop bryr jag mig inte så mycket om det kommer innan eller efter.  Som ni förstår så lär jag ju inte hinna med det till 30... får satsa på 35 istället :P


Vad har ni för drömmar som ni vill göra i livet?




Kommentarer
Postat av: Fi

Grattis till din nya blogg! Den var ju verkligen jättefin! Kramar

2008-05-26 @ 12:13:32
URL: http://vardagsbry.blogg.se
Postat av: Petra

Nu börjar det bli snyggare ;) Har lite mer att slipa på men det kommer när jag har mera tid, blogga på! Pusss

2008-05-26 @ 12:21:13
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0