Förvånad... och glad!

Så glad jag blev idag av att gå in på min blogg och se att jag får kommentarer på mina inlägg! Går sedan in på statistiken och kollar... nämen se där! Det finns ju faktiskt rätt många (enligt mig) som läser min blogg! Det tackar jag för!

Idag skiner solen och det är så extremt skönt ute! Medans vi har sommar sverige regnar tydligen Europa bort! I Turin hade det kommit nästan 150mm regn på ett dygn... Hoppas det inte kommer hit! Helgen lär bli inte mer än ok för min del. Jobbar och jobbar. Både idag och imorgon. Men det har varit lite kunder här och det är himla trevligt! Ibland lyckas man få något sålt och då blir man extra glad! :) Största fördelen är att tiden går fort och att man har någon att prata iväg tiden med. Även om det är jobb.

På måndag och tisdag är jag ledig och det blir min helg! Har jag tur hänger solen med tills dess så att stranden kan få sig ett besök!

Ikväll blir det inflyttningsfest hos Freja! Hon ska bjuda på tapas... grymt gott! Hoppas min käre sambo hinner till systemet och handla Estrella öl...

Vad händer för er i helgen?

Kommentarer
Postat av: Olivia

sjukt fin blogg!

ha en bra söndag och njut av solen!
kolla gärna in min blogg och kasta in en komentar!
kramkram =)

2008-06-01 @ 14:40:03
URL: http://oliviaaah.blogg.se
Postat av: Emma

Hej gumman! Det är väl klart att man läser. Vi träffas ju inte så ofta så man måste ju hålla sig uppdaterad :) Nu har jag semester en vecka sedan börjar sommarschemat för min det :/ Nåja, skönt att ha jobb i alla fall!!! Hoppas allt är bra i värmen! KRAM

2008-06-01 @ 18:53:27
URL: http://lillansmamma.bloggspace.se
Postat av: louise

ha en braa dag och kolla min blogg igen :)
mysig blogg!

2008-06-02 @ 17:02:09
URL: http://louiissee.blogg.se
Postat av: louise

aa det är härligt :) hehe
i sommar ska jag fara till spanien & malta och vara på landet och hitta på saker med mina vänner o så :D vad ska du hitta på
i sommar då? kramkram

2008-06-05 @ 16:01:51
URL: http://louiissee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0