7 år



I måndags var det hela 7 år sedan jag och min sambo blev tillsammans... Helt galet vad fort tiden går. Man blir ju nästan rädd... :) *fniss* Vi träffades på en nattklubb som heter (hette??) Privé och jag var där med min vän Kajsa och Johan med sina lumparvänner. Från det ögonkast vi gav varandra på dansgolvet så spenderade vi resten av kvällen tillsammans.  Detta var lördagsnatt/morgon 26 Maj 2001. På kvällen på lördagen ringde jag och vi satt och pratade från klockan halv åtta till två på natten. Bio två dagar senare, Mumiens återkomst. Mycket hångel i stadsparken och innan vi lyckades slita oss från varandra och säga hejdå... :) Efter den dejten så sågs vi inte på 2 veckor, jag på klassresa i Stockholm och Johan inne i lumpen. Vår andra träff tog han med mig på pick-nick vid havet, badade bastu på piren och det var nog den mest romantiska kvällen någonsin. Ny kär och en massa pirr i magen! kan ju inte bli bättre! :) Årsdagen fick vi fira 2 gånger i år. I fredags var vi ute o åt på Restaurang Möllan (världens goaste entrecôte) och i lördags såg vi Indiana Jones på bio. Mycket bra film!!! Jag gillar ju äventyr! På självaste årsdagen var det ju måndag så det var inte mycket vi kunde göra då.

I fredags träffade jag även min underbara vän Johanna. Äntligen hemma på blixtvisit från Barcelona! Blev en mysig eftermiddag i Lund. Lunch o kolla folk o Nanna-johanna-prat på Emmas Café och sedan glass på stortorget. Vi har 2 saker som vi alltid gör när vi träffas, går på storshopping på Apoteket och går till vännen Åhléns. Men Åhléns är en besvikare. Rätt tråkigt där numera. Inga roliga saker alls... Men dagen var urmysig i solen med Johanna! Tack min vän för att jag fick 3 timmar av dina 72 timmar hemma i Skåne!

Nu är det ny fredag och solen skiner och jag jobbar för fullt att bli färdig för helgen!

Ha det gott mina vänner!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Just nu har jag en design tävling på min blogg där du kan vinna en helt ny deisgn på din blogg :) var gärna med om du vill.
Kram

2008-05-30 @ 10:48:16
URL: http://sannawiberg.blogg.se
Postat av: gabbi

vill du tjäna lite extra pengar? gå då in på min blogg och läs mitt senaste inlägg för mer information! ha en trevlig helg!

http://gabbifreak.blogg.se

2008-05-30 @ 10:52:57
Postat av: louise

åh vad gulligt :)
kolla gärna in min blogg! ;)

2008-05-30 @ 11:07:55
URL: http://louiissee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0