Utmaning från Petra!

Har fått en utmaning från min underbara vän Petra!

Vad gjorde du för 10 år sedan?

Då var jag 16 år fyllda, hade precis slutat 9an och hade ett helt underbart sommarlov framför mig innan jag började gymnasiet. Bodde fortfarande hemma hos päronen och gick på Jäggan!

Vilka 5 saker finns på din att-göra-lista?

1. Bli klar med logistik planerandet
2. Ringa upp kunder
3. Göra mer hylleblomssaft
4. Gå till gymet
5. Städa hela lägenheten

Ställen som du har bott på?

3 olika ställen i Höör
Lund
Pontevedra, Spanien
Invercargill, Nya Zeeland

5 saker du skulle göra om du var biljonär

1. Fixa upp lägenheten o sälja den illa kvickt och köpt 3 hus istället.
2. Skänkt lite till välgörenhet
3. Rest till alla världens länder
4. Hjälpa familj o vänner
5. Köpt mig o min kärlek varsin fin bil!

Jag utmanar

Lousie
Olivia
Johanna
Emma

Nu har jag haft en pytterast på 10 minuter o slängt i mig min lunch samtidigt som jag knapprat ihop detta och svarat i telefon. Nu är det full fart framåt igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0