Tuff dag!

Idag blir det att spurta hårt med att jobba. Mycket ska klaras av så att man kan gå hem sedan lugnt o veta att man har allting klart. Det är inte roligt att vara ledig och ha en massa kvar på jobbet som man inte hann med. Fast får jag mycket kunder så gör det inget. Kunder är roligt att ha!

I eftermiddag ska jag till Gilda Skolan och få en Strå för Strå behandling! Det ska bli spännande! Fick det i present av L & D när jag fyllde år inför midsommar. Det var meningen att de skulle ha midsommarfesten då men det blev inställt. Så nu ska jag sitta oh vara jätteglamourig med snygga lösögon fransar imorgon när vi firar midsommar i parken/ängen/gräsmattan. Vi är ett gäng på 8 pers som ska ha knytis, lekar och massa roligt. Hoppas att vädret blir bra. Annars får vi gå in till Freja och mysa. Vi är ju inte så många!

Vad händer för er andra imorgon på midsommar?

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej gumman! Låter ju kul med en liten picnic!! Vi ska vara här hemma med Jimmys familj. Ska bli mysigt :) Pappa har varit snäll och köpt lite gottis på systemet till mig och jag behöver inte fixa med mat eller nåt för det gör svärmor och svägerskor (jag jobbar till 14). Så imorgon ska jag bara njuta av livet och ha trevligt!! Ha en trevlig midsommar så hörs vi närmare din semester om när/var/hur vi ska ses! Pussar o kramar

2008-06-19 @ 14:07:38
URL: http://lillansmamma.bloggspace.se
Postat av: Petra

Gumman, snart är det måndag! Idag ska vi till F syster och fira hennes dotter som fyllde år igår. PUSSS

2008-06-20 @ 12:41:27
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/
Postat av: Emma

Tycker det är dåligt med uppdatering ;) Hör av dig när du tycker att vi ska ses!!kram

2008-07-19 @ 13:03:10
URL: http://lillansmamma.bloggspace.se
Postat av: Petra

Du har bilvit utmanad ;)

2008-09-20 @ 19:01:38
Postat av: Petra

Faaan vad härligt då! ;) är ledig imorgon kväll kanske kan ta litet snack på msn då! PUSS

2008-11-16 @ 22:27:06
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0