Sverige...för faaaan!

vad sysslar ni med??? Sverige har tydligen ALDRIG förlorat en match mot Ryssland och nu fetförlorade vi... Hur i helvete gick det till??? Snacka om förnedring på största nivå!
Kommer ihåg sommaren 2000 när vi skulle spela. Jag bodde då i Nya Zeeland och skröt om hur bra Sverige var i fotboll... De orden fick jag äta upp ganska snabbt! O nu gör vi bort oss igen... Kan det bli sämre? Ja iofs... att vi hade förlorat alla matcherna. Det hade varit värre men inte mycket. Efter att ryssarna gjort 2-0 så vågade jag inte titta mer.. Slog på sedan igen när det var 20 minuter kvar.... Ingen förändring. Nej, klarade inte av att se mer. Kände på mig att det inte skulle hålla. Usch Sverige usch! Pinsamt! :(
Tack o adjöss EM!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0