Tillbaka...

Hej gott folk!

Nu är jag tillbaka efter nästan en veckas uppehåll... Det behövdes. Jag har varit oerhört trött i och med all stress på jobbet och helgen var fylld med aktiviteter dessutom. Som toppen på isberget har jag blivit dunderförkyld med. Inget kul kan jag säga! Jag är lite smått rädd att jag ska bli sjuk igen nu när jag slutar med medicinerna i januari... Men det löser sig nog.

Vad har hänt sedan senast då? jo.. förra fredagen var det dags för Tösamiddagen. Vi är 4 tjejer som träffas ca var 6e vecka o äter 3 rätters o dricker vin o delar på kostnaden. Den som är värd bestämmer vad det blir för mat. Sen lagar vi mycket av det ihopa. Samt ingå det mycket ljug och fniss! Denna gången var det lite singstar med...



På lördagen firades min pappa som fyllde år! Gick till Restaurang Rauhrackel i Lund som är inriktad på österrikiska specialiteter. Naturligtvis var det Wienerschnitzel som beställdes... o ööööl! Jag är en ölälskare! RIktigt kall öl är bara så himla gott! Vi gick vidare sedan till John Bull som står för de fulaste julpynten ever...

Kaiserschmarren..österrikisk pannkaksspecialitet... guuud så gott!!!

Nu kallar min säng och jag fortsätter imorgon... sov gott o dröm sött!

Kommentarer
Postat av: Petra

Kul att du är tillbaka igen! ;) All mat ser så gudomligt god ut, hoppas det smakade lika gott? Puss

2008-12-19 @ 10:54:09
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/
Postat av: Sarasnaran

Du är en sån partypingla! =)

2008-12-19 @ 20:22:19
URL: http://sarasnaran.blogg.se/
Postat av: Mitta

Åh kan inte klicka på dina fina bilder...åh nej gå inte o bli sjuk som mig! Det är inte bra vettu...krya på dig gumman..massa kramar o puss

2008-12-20 @ 18:46:48
Postat av: Petra

Trist med jobbet, verkligen! En anledning för dig nu att komma upp ju :) Önskar dig en trevlig 4:e advent! PUSS

2008-12-21 @ 10:33:49
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0