Blåsigt på blåkulla...

Så då är påsken är snart och likaså min födelsedag. Det är ju härligt! :)

Har inte bloggat på ett bra tag för jag har helt enkelt inte vetat vad jag ska blogga om. Hur privat ska man bli egentligen och hur kan man låta bli att vara så privat men ändå fortsätta skriva intressant. Det är supersvårt tycker jag!
Men jag får göra lite tappra försök... Har en del som gärna vill att jag bloggar mer. Så då får jag göra det :)
Ikväll blir det fest för min underbara vän Karolina som fyller år! Dagen innan mig till och med! Firas dock idag:) Ska bli riktigt kul! Jag ser framemot att få se hennes GIGANTISKA (jämfört med min) walk in closet som de precis blivit klara med. Hoppas att vi kan bli klara med vår lägenhet snart med. Innan var det pengar och tidbrist nu är det för mycket idéer om vad vi vill göra! Ska snart få in lite expert hjälp så vi kan bli klara med ALLT innan året är slut. ;)
Bilder kommer under helgen från festen ikväll.
Glad Påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0