Helg o mysig romantik :)

Denna helgen är det jobb som vanligt men jag och min underbara sambo har klämt in lite extra romantik :)

Ikväll var vi och åt på Doc Italiano i Malmö. Den ligger ute på det nybyggda (relativt i alla fall) området Dockan och är super mysigt! Åt grymt god mat och mös... För en gångs skull så var det vindstilla i Malmö (händer var 10e år ungefär) så vi strosade längs vattnet på vägen hem...

Om det inte blir jobb imorgon så ska vi ut på lite julmarknader o mysa :) Kan knappt vänta på att julen ska komma! :)


Kommentarer
Postat av: louise

Tack tack =)

Hade en underbar dag tack, först fika med mindy, som alltid är mysigt och trevligt, som du säger =)

Sen en god middag med sambon.



Allt är jättebra med mig, tack. Hur är det själv ?

Ser ut som du också haft en super mysig helg. alltid mysigt med romantik och restaurang =)



ha en trevlig söndag

Mng kramar

2009-11-22 @ 07:52:27
URL: http://lusses.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej gumms!

Det är bra med oss! Med er med hoppas jag!? Lilleman växer så fort så man hinner knappt med :) Jag vill ner i alla fall 20 kg sedan får vi se hur jag känner då! Mitt sitter mest överallt ;) Fast kanske mer på magen o rumpan :/

Ja fy så mycket fint de har på VB, fast jag hade ingen lust att handla (läs bloggen). Men jag har börjat plocka fram lite, gjorde jag för någon vecka sedan ;) Du då?

Jo vi trivs här! Jimmy mer än mig tror jag. Jag hade gärna haft lite fler grannar men jag vänjer mig nog! Inte bott här så hemskt länge ju.

Ja vi får ses en dag! Är lite sådär för att lilleman ska få svininfluensan bara så jag åker inte iväg med honom om jag inte måste. Men vi kan ju höras och bestämma något! Ha det bra KRAM

2009-11-22 @ 23:27:47
URL: http://lillanochlilleman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0