Lång ledig... eller inte...

Jag har 4 dagar ledigt från jobbet, men de här 4 dagarna är fyllda av att sitta framför datorn och skriva examensarbete. Jag är dessutom förkyld. Har ingen röst nästan, näsan rinner i ett och jag nyser ungefär var 5 minut och då låter det som om det är en elefant som nyser. Jag har inte sånadär söta kattunge nysningar som vissa tjejer har. Nä jag drar till med rejält ett som den grovaste karl.

Sambon är iväg idag på en BMW träff, jag sitter o skriver, äter vindruvor och dricker fläderblomssaft (endat hemmagjord). Sedan ska jag iväg ner till Grand Hotel för att spana in min lillebrors flickvän när hon går på balen. Du kommer vara den vackraste på hela stället gumman! Ikväll ska jag nog äta vitlökschips, titta på tecknat och ta ett varmt bad. Kanske mamsen kommer förbi.

Jag orkar inte svara på kommentarer. Det är alldeles för mycket just nu. MEN snälla kom gärna tillbaka. och läs.

Kramar till er



Kommentarer
Postat av: LINDA

Hoppas du blir bra från förkylningen!

2009-06-02 @ 11:52:29
URL: http://lindafunde.blogg.se/
Postat av: Gynning

Tack så mycket!!



Resan var helt underbar med massa sol och bad. Ha en bra dag vännen

2009-06-03 @ 12:00:21
URL: http://frokengynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0