Äckligt eller bra att veta?!?!

Det här hittade jag på en sida.... Vet inte om det är äckligt att få veta det eller bra att få veta det så att man gör något åt saken???

12 SAKER DU ÖNSKAR ATT DU INTE VISSTE

1) Efter en timmes simmande i en allmän pool har du fått i dig en halv liter urin.

2) Under en genomsnittlig dag har du indirekt kommit i kontakt med 15 penisar, till
exempel genom att ta i dörrhandtag.

3) En genomsnittlig persons årliga intag av snabbmat innehåller 12 könshår.

4) Under ett år sväljer du 14 insekter medan du sover.

5) Under ett år skakar du hand med 11 kvinnor som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

6) Under ett år skakar du hand med 6 män som nyligen onanerat och glömt tvätta händerna.

7) De flesta män tvättar överhuvudtaget inte händerna efter att de varit på toaletten.
Tänk på det nästa gång du är på krogen och äter jordnötter från skålen på bardisken.

8) Under en genomsnittlig bröllopsmottagning har du en hundradels chans att bli smittad med
munherpes från en av gästerna.

9) Du andas dagligen in en liter av andra människors anala gaser.

10) Tandläkare har rekommenderat att tandborstar bör hållas på ett avstånd av minst 2 meter
ifrån toalettstolen för att undvika att luftburna partiklar härrörande från spolningen
fastnar på dem.

11) Du tillbringar sex månader av ditt liv på toaletten.

12) Att bita på naglarna är som att slicka rent toalettstolen.

iiiiuuuuuuoooo.....

Kommentarer
Postat av: Miss fuckin Jenna

Jag köpte för inte så längesen en nikon d40. Lust nu har jag inga extra grejer till alls, får önska mig i julklapp :)

2008-11-21 @ 12:25:57
URL: http://gucciime.blogg.se/
Postat av: Nikki

Sånt där är så äkligt om man väl tänker på det, värst är ju att man inte märker något. Egentligen :S

2008-11-21 @ 14:44:07
URL: http://wirrmo.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej hej! Hade inte kunnat idag i alla fall, va på VC imorse för min huvudvärk, men de hittade inget konstigt på mig. Pratade med min BM sen och hon sa att det var vanligt med huvudvärk i "min vecka". Ska träffa henne på måndag och ta lite prover sedan ska hon maila läkarna på KK, de har väl lite bättre koll på det där än vad de på VC har. Så jag har bara vilat idag och myst med lillan!! Men JA, vi måste skärpa oss nu, även om vi alltid säger det och det aldrig blir av så MÅSTE vi NU!!!! Det finns säkert alltid något roligt på BR jag vill ha :) KRAM

2008-11-21 @ 21:44:24
URL: http://lillansmamma.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0