What a beautiful morning! :)

Helloooooo gott folk!

Hoppas allt är bra med er för allt är sjukt jävla bra med mig. Varför det då? Nä det bara är det! Jag mår så mycket bättre, jag har fått igång träningen,min kreativitet har börjat vakna till liv och jag har så underbara vänner och familj så vem som helst hade blivit grön av avund. Det känns bra idag med andra ord.

ALLA BILDER NEDAN ÄR KLICKBARA TILL STÖRRE FOTON


I helgen var det 25 årsfest. Det var skitkul! Tack Anna för en superlyckad fest!!! :)


På fredagen var det 2 års jubileum på Olikt. Det är den bästa tjejklädesbutiken i hela Malmö! www.olikt.se Det fanns en make up artist där som gav en snygg sminkning. Fast jag har fortfarande inte vant mig vid att se mig själv i den på bild... Det känns inte riktigt jag. MEN det var bra gjort och det var roligt att få bli sminkad o testa på något nytt! Det var shopping fram till på småtimmarna och vinet flödade. Det var kul! :) Tack tjejer!


Innan på dagen träffade jag en underbar gammal vän. Vi är bäst, och då menar jag verkligen bäst, på att säga att vi ska träffas men aldrig gör det. Det har tagit oss 3 år denna gång... Jag hoppas att det inte tar 3 år tills nästa gång också. Vi var och fikade på Bojiertz i min gamla hemby och det var så mysigt! Emma hade med sig sin underbara dotter Alicia. Man kan inte bli på annat än bra humör av denna solstråle! =) Det var skönt att få ta igen lite förlorad gammal tid. Nu ska vi bara bli bra på att göra mer verkstad än vad vi snackar... Tack för en underbar förmiddag med er gumman!


Idag ska jag iväg och träffa MIndy.... Ska bli skoj!  Undrar var vi ska fika denna gång... Kanske blir favorit i repris... hihihi...Blir nog en sväng inom Olikt också... Kan inte låta bli! :) Men pengarna får jag hålla hårt i!

Kommentarer
Postat av: Mindy

God morgon gumman.Ska bli skoj att träffa dig om några timmar :) Så ovanligt att se dig så upp sminkad...snyggt blev det..:)Kram kram

2009-03-03 @ 11:19:54
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det skulle inte sitta fel med en rolig fest just nu inte..

Du får gärna hjälpa mig om du är duktig på dikter m.m. under inlägget poem ;D

2009-03-03 @ 18:01:07
URL: http://hexagon.blogg.se/
Postat av: Bettan

Hej vännen!

Vad härligt att du mår bra :) Har saknat dig här på bloggen.

Jag mår ckså himla bra, vet inte om du har läst på min blogg att jag snart flyttar till Lund :) Det ska bli himla spännande.

Hoppas vi kan ses snart.

Många kramar.

2009-03-04 @ 02:34:27
URL: http://bettan82.blogspot.com
Postat av: Petra

Gumman, det såg ut som att Ni hade det riktigt skoj! Saknar dig sjukt mycket, hoppas vi ses snart. Såg häromdagen att jag kollat fel ang klassträffen. Jag jobbar den helgen 2 nätter i rad :( vilket innebär att jag inte alls kan komma ner. Tror Fi prata något om att komma upp helgen till min födelsedag. PUSS

2009-03-04 @ 10:55:59
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0