Någon som har tips till middagen?

Idag har jag sådan idétorka till vad det ska bli till middag. Har ingen alls lust att ta mer rester som det nu ätits av i tre dagar. Hade varit trevligt med något annat idag... Typ någon wokgryta....mmm ... med hoisin, chili, paprika, biff...  Där har du ju det tänker ni som läser detta. Men problemet är att jag är urusel på att laga mat. (enligt mig själv) Har dåliga smaklökar så smaka av maten så den blir finemang är supersvårt. Gubben däremot är en riktig gourmetkock. Han svingar ihop något gott bara av att titta i kylen. Något som jag aldrig skulle kunna tänka mig att kunna få ihopa. Han är inte utbildad kock men en jävligt bra amatör. Kan få fram de mest fantastiska rätter och smaker. Så köket är hans.... Men idag kommer han hem sent och det är jag som får stå vid spisen då.
Nä det får nog bli en tripp till ICA.

Någon som har lust att dela med sig av snabba billiga enkla recept?

Hemmagjord wienerschnitzel hade inte suttit helt fel nu...


Kommentarer
Postat av: Du vet inte

Tjenare



hoppas allt är bra



vad säger du om att följa varandra via blogglovin?

Om du inte redan gör det dvs.



Min blogg e riktigt jävla grym o din ser intressant ut?



Se för dig själv så kommer du digga min blogg!

Du hittar ALLT! o jag bjuder på de lilla extra ;)



Så vad tycker du om min idee?



Kram M

2009-04-05 @ 19:09:01
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0