work hurts...BOKSTAVLIGT!!!

Jag har bara otur på mitt jobb.... helt sanslöst!!! För 1,5 vecka sedan när jag skulle sätta en prisskylt på en hyllförkant så böjde jag mig ner och slog i pannan i en utstickande plasthylla med vassa kanter. Slog upp en repa vid hårfästet som började blöda o aaaaaj! vad det gjorde ont! I slutet av förra veckan rev jag upp mitt finger som blödde... o idag när jag skulle sträcka på mig o sträckte upp mina armar satte jag handflatan (tummuskeln) rakt upp i en glödhet lampa. Världens brännmärke som har gjort så in i h-vetes ont hela j*la dagen. Så nu kan det inte hända mer...
Work hurts...
Så är det bara.
Det är sanningen...
Nu är jag utrustad som värsta riddaren med plåster o kylbalsam o panodil mot alla faror på jobbet....
Grrrr....


Kommentarer
Postat av: Emma

Halloj!! Nä det är inge kul att det börjar såhär tidigt. Men jag får bita ihop ett tag till! Vad kul att jobba på BR :) Massa roliga saker!! Kanske tur att inte jag jobbar dör för då hade väl lillan inte kunnat komma in i sitt rum vid det här laget haha Fredag vet jag inte vad som händer....har inte hört något om jobb än men det kan ju komma snabbt. Annars blir det väl till att ta det lugnt. Själv då?! Kram

2008-11-20 @ 10:25:08
URL: http://lillansmamma.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0