Tidsoptimisten!

Ja det är ju jag! Men eftersom jag ska upp till Örebro i helgen så får jag göra lite julstök idag samtidigt som jag ska hinna med massa mer. Så jag rensar ut o slänger, dammtorkar, putsar o fejar. Är en riktig duktig städtant. Hade helst velat hinna med att baka bröd, pepparkakor och brownies också men det får nog bli på onsdag.

SKa hinna med en fika med Johanna också i malmö. Är så sugen på varm boyboy med grädde o marschmellows.... nyttigt? absolut inte! Ska träna box ikväll så det tar jag av då!

Sedan ska julsakerna fram... Längtar faktiskt att få det julmysigt hemma! Sätta upp mina gardiner i köket o lite annat mys som jag har köpt. Nästa vecka får jag ha mer julpyssel. Är inte så mycket för en massa rött och tomtar. Vill ha mer vitt o mysigt. LÄgger upp bilder sedan så ni får se!

Nu är klockan halv ett o jag ska käka lunch, sticka till malmö, fika o fortsätta julstöket. Om jag är tidsoptimist? OM! :-P

 Bjuder på bild från förra julen  hemma hos mina föräldrar så länge :)


Kommentarer
Postat av: Petra

Vad mysigt! Gillade stjärnan skarpt. Inte långt kvar nu, PUSS

2008-11-26 @ 07:44:32
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0