It's friday and I'm in love!

Fredag är ju den bästa dagen på hela veckan! I alla fall denna veckan för det är den enda dag jag är ledig! Men på fredagar så känner jag mig alltid kär! Av någon anledning... eller extremt glad kanske är bättre att säga!? Haha! Rubriken är från The Cures härliga fredagslåt =)

Idag var det invägning o det slutade på 77.6kg! Ja det är bara 4hg men det är på väg neråt o det är bra! Nu ska jag försöka hålla det där med.... Kan bli svårt ikväll när jag ska träffa Johanna o ha after-work mys på Harrys... Men det är gymet idag så det kompenseras! Livets njutningar kommer jag inte sluta unna mig. Bara inte lika ofta som vanligt :-P
Har hittat en himla bra blogg där det tipsas om goda och nyttiga recept och tips mm. Rekommenderar ett besök! Filibabba heter den!

I veckan ska jag ääääntligen köpa ny kamera! Det behövs! Min digitala gick i sönder och gick inte att laga så nu är det dags för en ny och ännu bättre! Då kommer jag lägga upp massor med bilder!

Än så länge får ni hålla tillgodo när vi var ute sist o shoppade... Alltid lika farligt när vi shoppar som här på Olikt (världens bästa klädesbutik i Malmö)....



Ha en underbar fredag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Filibabba

Jag läser i Umeå. Jag är inne på min andra termin nu och jag trivs jättebra med utbildningen! =) ja det är ju ganska höga intagningspoäng tyvärr, men man kan ju alltid läsa upp betyg på komvux som jag gjorde, sen kan man ju alltid komma in på högskoleprovet eller komma in som reserv..

2008-11-21 @ 08:45:17
URL: http://filibabba.blogg.se/
Postat av: Ida

Hej!

Jag använder mig av photoshop när jag gör bloggdesigner. Angående tävlingen så samlar du tio poäng på ett klick så det är väldigt enkelt. Det är inte som gratisbio där man måste göra massa saker för att få tio poäng. Så va gärna med om du vill ha en bloggdesign :)

Jag gör ju även designer mot en liten slant om du skulle vara intresserad av det?

ha det bra!

2008-11-21 @ 09:03:32
URL: http://idamureen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0