Duntofflor o chokelá

Heldag på jobbet blev det idag... är trött som satan. Sitter o dricker varm boyboy i mina duntofflor... Oj det där kunde ju tolkas lite fel.... att jag drack boyboy ur tofflorna eller att jag sitter i bara tofflorna och dricker boyboy... *garvar* det hade ju varit en syn! :-P

Haft lite deppdag idag. Tror mina vänners deppepidemi kommit ifatt mig. Så jag ringde fröken Johanna o så hade vi ett depp-talk som blev ett pepp-talk! Så nu är deppen som bortblåst.

Nu får det bli lite mer snö... allt har nästan töat bort. O det sägs att det ska bli varmt i veckan. Jag som älskar att dra på mig vantar, mössa och varma myskläder! Fast det hade ju varit lite skönt med sommarväder med får jag ju erkänna... Antingen eller och inget jäkla mellanting!

Kommentarer
Postat av: Petra

Sötaste du, om du ringer mig på jobb kl 00.00 varför säger du inget om din deppighet? Är det bara för att du inte ska dra ner mig också? Du får allt se på fredag vad det blir för spännande överraskning. PUSS

2008-11-25 @ 23:54:59
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0