Deppepidemi???!?!

Det tror jag har invaderat Sverige!!! Har flera vänner som känner sig små eller stordeppiga av olika skäl... Inte bra. Det kan ju visserligen bero på det extremt trista gråa väder som vi har. Här nere i Skåne så blåser det för fulla muggar (fast det gör det nästan alltid men nu lite mer än vanligt) och regnar varje dag - lite mer ibland och ibland lite mindre. Klart man blir deppig av det! Själv går jag ju på anti depp så jag kan ju inte deppa. Lite smått nere blir man ibland för man är så less på all stress men inte mycket mer än det. Jag får peppa alla mina vänner så de slipper höstdeppen...

Hösten är annars en av mina favorit årstider. Älskar att vara ute o gå o komma in i värmen och känna hur det har bitit i kinderna. Eller sitta med filt, tända ljus, en kopp te och läsa en bok i soffan. Mysigt värre!!!

Jag är beroende av tända ljus... Sitter just nu framför datorn i ett nersläckt rum med massa tända ljus på bordet och en stooor mugg varm boyboy. Mmmmm *njuter*

Imorgon är det fredag och då är jag ledig. Det blir invägning på morgonen. Hoppas det har hänt något på måttbanden och vågen. *håller mina tummar tills de blir blåa* Annars ska jag tvätta, vika tvätt, stryka, städa, moppa, dammsuga, förhöra Johan till hans tenta lite grann och till sist på kvällen ska jag träffa min darling Johanna och ha myyyysss!

Vad händer för er i helgen?

Kommentarer
Postat av: Filibabba

Kul att du gillar bloggen! =) Jag pluggar till dietist, så mat är ett stort intresse!

2008-11-20 @ 22:33:28
URL: http://filibabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0