Ny vecka nya möjligheter!

Måndag... Det är ett tag sedan jag skrev nu. Det är enormt mycket som händer just nu och det är stressigt. Mest på jobbet för folk svarar inte när man försöker nå dem och det förstör heeeeela min planering för veckan. Det är inte alls kul. Vill gärna hinna med så mycket som möjligt nu innan sommartiderna kommer igång på allvar. (enligt mig är det efter midsommar)

I fredags kom S hem till mig och vi åt gott o drack varsin vinare! Det var mysigt! Mycket tjejsnack, fnitter och allt som hör en tjejkväll till. Men vi saknade P! Tur att du kommer ner snart!!! Då får vi ha fler tjejkvällar! Men det var skönt att ha en tjejkväll, det behövdes!

Jag ser framemot måndag nu... i nästa vecka. Då ska jag hälsa på P i Örebro. Det ska bli riktigt kul!!!

Nu är det annars slutspurt med allt som har med motion o göra. Har äntligen kommit under 80 strecket och nu är jag äntligen på väg till min normala vikt igen. 6 kilo är väck och jag mår så mycket bättre. Som min käre Johan sa: det är många påsar chips 6 kilo.... Han pikar mig alltid för att jag gillar chips... Fast jag äter inte på när lika mycket som jag gjorde för ett år sedan. Nu kanske 1 gång i månaden/varannan månad. Inte mer.¨

Idag ska jag göra hylleblomssaft. Det är mumma!

Kommentarer
Postat av: Petra

Åhh längtar tills du kommer upp! Vi får alla ses en kväll när vi är nere i skåneland ;) PUSSS

2008-06-17 @ 14:04:11
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0