SNÖ!!!!!! =D

Äntligen kommer mer snö!!! Åh vad jag har längtat! Hoppas att det stannar åtminstone till fredag då jag ska julpynta o ha mig! Fast det var väldigt slaskigt ikväll när jag kom hem.

Imorgon är det jobb hela dagen igen fast jag slutar 18.00 istället. Sedan är jag leeeeeeedig! Ska bli såååå skönt! Tidsoptimisten har börjat krypa fram igen lite smått. Vill hinna med mycket på fredag... Helst vill jag rensa ut all jäkla skit som man lyckas trycka ner i byråar och skänkar o allt. Men jag har fått en assistent som lovat mig att hjälpa mig. =)FÖrhoppnigsvis. Underbara Johanna har kommit hem från España och kommer hem till mig imorgon o stannar lääänge! Fridays is our day! *längtar*

Hur många av er har eller kommer ha gran? Och i så fall är den i plast eller riktig?


Kommentarer
Postat av: Bettan

Hejsan! Självklart blir det julgran! Har inte riktigt bestämt mig ännu om jag ska köpa en i plast. Efter 3 år med riktig julgran har jag kommit fram till att det barrar som bara den OCH det blir ännu värre när man har två busiga katter som tycker om att sitta och slå på grenarna. Vi får se hur det slutar. Gran blir det i alla fall :)

2008-12-04 @ 00:57:54
URL: http://bettan82.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0